НУШ Українська мова. Усі діагностувальні роботи. 5 клас
Українська мова. Усі діагностувальні роботи. 5 клас Казакова В. А., Коновалова М. В.
ОПИС КНИГИ
Завдання дібрано для всіх видів оцінювання з української мови, зокрема: бліцоцінювання, поточних, комбінованих, підсумкових діагностувальних робіт та оцінювання різних видів мовленнєвої діяльності. Роботи розміщені на окремих аркушах зручного формату (за варіантами), наприкінці яких відведено місце для самооцінювання здобувачів освіти та коментаря вчителя. Для вчителів української мови, учнів 5-х класів Нової української школи.
ЗМІСТ
Передмова . . . . 1
Діагностувальна робота № 1. Текст, його основні ознаки . . . 2
Діагностувальна робота № 2. Лексичні помилки . . . 4
Бліцоцінювання № 1. Синоніми. Омоніми. Антоніми . . . 6
Бліцоцінювання № 2. Пароніми . . . . 7
Комбінована діагностувальна робота № 1. Фразеологія . . 8
Бліцоцінювання № 3. Лексикологія . . . 10
Комбінована діагностувальна робота № 2. Лексикологія. Лексичне значення слова . . . . . 11
Аудіювання. Народження Славути . . . .15
Діагностувальна робота № 3. Будова слова. Орфографія . . .16
Бліцоцінювання № 4. Будова слова. Орфографія . . . 18
Комбінована діагностувальна робота № 3. Будова слова. Орфографія . . 19
Діагностувальна робота № 4. Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія. Склад. Наголос . . . . 23
Комбінована діагностувальна робота № 4. Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія. Звуки мови й звуки мовлення. Позначення звуків мовлення на письмі. Склад. Наголос . . . . 25
Діагностувальна робота № 5. Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія. Вимова голосних і приголосних звуків. Чергування звуків. Правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-), без- . . . . . 29
Діагностувальна робота № 6. Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія. Вимова голосних і приголосних звуків. Чергування звуків. Правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-), без- . . . . . 31
Комбінована діагностувальна робота № 5. Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія. Вимова голосних і приголосних звуків. Чергування звуків. Правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-), без- . . . .33
Підсумкова діагностувальна робота за І семестр. Комплексна робота з текстом . . . 37
Діагностувальний переказ . . . .41
Діагностувальна робота № 7. Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія. Уживання знака м’якшення . . . . . 42
Діагностувальна робота № 8. Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія. Апостроф . . . . . .44
Бліцоцінювання № 5. Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія. Уживання знака м’якшення. Апостроф. Сполучення букв йо, ьо . . . 46
Комбінована діагностувальна робота № 6. Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія. Уживання знака м’якшення. Апостроф. Сполучення букв йо, ьо. Подвоєння букв . . . .47
Бліцоцінювання № 6. Відомості із синтаксису та пунктуації. Словосполучення і речення. Головні та другорядні члени речення . . . 51
Діагностувальна робота № 9. Відомості із синтаксису та пунктуації. Словосполучення і речення. Головні та другорядні члени речення . . 52
Комбінована діагностувальна робота № 7. Відомості із синтаксису та пунктуації. Словосполучення і речення. Головні та другорядні члени речення . . . . . 53
Діагностувальна робота № 10. Відомості із синтаксису та пунктуації. Звертання. Вставні слова та сполучення слів . . . 57
Діагностувальна робота № 11. Відомості із синтаксису та пунктуації. Складне речення . . . .59
Комбінована діагностувальна робота № 8. Відомості із синтаксису та пунктуації. Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова та сполучення. Складне речення. Пряма мова. Діалог . . .61
Аудіювання до комбінованої діагностувальної роботи № 8. Річка Стугна . . . . 65
Підсумкова діагностувальна робота за ІІ семестр. Аудіювання. Як птиця гавкала . . . . . 66
Підсумкова діагностувальна робота за ІІ семестр. Читання мовчки. . .68
Діагностувальний переказ . . . . 72
Матеріали для вчителя . . . 74