Контрольна тестова робота. Українська література 9 клас

Г. Квітка-Основ’яненко. Література українського романтизму. М.Гоголь

Варіант І

  1. Григорій Квітка-Основ’яненко заснував у новій українській літературі

А роман як літературний жанр                          Б жанр повісті

В ліро-епічні жанри баладу й поему                 Г історичну повість                                   

Д соціально-психологічну повість.

  1. Події в повісті «Маруся» розвиваються в такій послідовності

А прощання на кладовищі — відмова Наума Дрота віддати Василеві дочку — смерть Марусі — Василь у монастирі

Б прощання на кладовищі — смерть Марусі — відмова Наума Дрота віддати Василеві дочку — Василь у монастирі

В смерть Марусі — прощання на кладовищі — відмова Наума Дрота віддати Василеві дочку — Василь у монастирі

Г Василь у монастирі — відмова Наума Дрота віддати Василеві дочку — прощання на кладовищі — смерть Марусі

Д відмова Наума Дрота віддати Василеві дочку — прощання на кладовищі — смерть Марусі — Василь у монастирі

  1. Підзаголовок «Малоросійська балада» має твір

А «Човен»

Б «Рибалка»

В «Тарас Бульба»

Г «Ведмежий суд»

  1. За родовою ознакою твір «Тарас Бульба»

А лірика                    Б драма           В епос               Г ліро-епос

  1. Не є упорядником альманаху «Русалка Дністрова»

А І. Котляревський    Б  М. Шашкевич  В  Я. Головацький. Г І. Вагилевич

  1. В уривку «І хвиля гуляє, мов чорнії гори» використано художній засіб

А епітет

Б персоніфікація

В порівняння

Г гіпербола

  1. Яскравою ознакою сентименталізму є зображення

А) типового героя в типових обставинах

Б) незвичайного героя в незвичайних обставинах

В) мінливості відчуттів і вражень героя через слухові й зорові образи

Г) переживань і почуттів простих людей, їхнього внутрішнього світу.

 

  1. Це портрет автора твору

А «Човен»

Б «Рибалка»

В «Тарас Бульба»

Г «Ведмежий суд»                 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Установіть відповідність між терміном та його визначенням (2б)

1.Романтизм.           2. Романс.     3. Елегія    4.  Балада    5. Послання

А)  віршований або прозовий твір, написаний у формі листа                                                                                                               чи звертання   до однієї особи або декількох осіб

Б)  художній напрям в літературі,виник наприк. XVII – на поч. XIXст., для    котрого характерні незадоволення реальним життям, зосередження  уваги на  розкритті внутрішнього світу людини.

В)  ліро-епічний  сюжетний віршований твір , в основі якого лежить подія  егендарного чи соціально-побутового змісту  з описами незвичайних   ситуацій, людей, вчинків.

Г)  один із жанрів лірики, для якого характерний медитативний,   журливий, меланхолійний зміст

Д)  перетворення людини на рослину, птаха

Е)  невеликий за обсягом вірш і музичний твір  про кохання,призначений    для сольного співу з інструментальним акомпанементом.

10. Установіть відповідність (2 б)

 

 Художній засіб Приклад
1. Порівняння а) «Чи то коханнячко?», «Нащо ти нівечиш мій рід і плід любенький?»
2. Метафора б) «вода-дзеркало», «Зо мною будеш жить, як брат живе з сестрою!».
3. Повтори в) «темна ніч», «зрадний гак», «парубоцькеє серденько». глибшенько».
4. Епітети г) «Вода шумить, вода гуля»,  «хвиля утікає», «сонечко і місяць… хлюпочуться… виходять»
5. Риторичні запитання д «молоденький», «рибочки», «маленькі»,  «ніженьки»
  1. Установіть відповідність між автором і його твором. (1б)

 

 

 

 

12. Напишіть міні-твір-роздум на одну із тем: (Змістовна, грамотна відповідь 3 б)

«Кохання, яке змушує людину страждати» (за творами поетів-романтиків);

«Краса української дівчини у творі Г.Квітки-Основ′яненка «Маруся».

«Значення творчості Г. Квітки-Основ’яненка для розвитку української культури».

«Уславлення патріотизму в повісті «Тарас Бульба» М. Гоголя.

 

 

 

 

Оставить комментарий

Рубрики
2020-2021 н.р. 2021-2022 н.р. «Я- класний керівник». Інклюзивне навчання Без рубрики Говоримо українською... Готуємось до ЗНО Граматичні казки Дистанційне навчання Електронні книги для вчителів Карантин Корисні відео. Краєзнавство Сумщини Література 5 клас Література 6 клас Література 7 клас Література 8 клас Література 9 клас Література 10 клас Література 11 клас Методична скринька Моє натхнення. Мої анімовані презентації (Відеоскрайбінг) Міжнародний конкурс імені П. Яцика НУШ На допомогу вчителю. Народознавство Олімпіада з української мови та літератури 7 клас Олімпіада з української мови та літератури 8 клас Поради батькам. Презентації до уроків. Підсумкові контрольні роботи 5 клас Різне Скарби фразеології Скарбничка народної мудрості. Творчі завдання Українська література Українська мова Українська мова 5 клас Українська мова 6 клас Українська мова 7 клас Українська мова 8 клас Українська мова 9 клас Українська мова 10 клас Українська мова 11 клас