Українська мова. 6 клас. IІ семестр
Посібник серії «Мій конспект» . Рік видання: 2020
Видавничий код: УММ063 Автор: Паращич В. В., Загоруйко О. Я.
Кількість сторінок: 148
ЗМІСТ
ПЕРЕДМОВА . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3
ОРІЄНТОВНЕ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ . . . . . . . . . . 3
ПЛАНИ-КОНСПЕКТИ УРОКІВ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6
Іменник . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6
Урок 56. Рід іменників (повторення). Іменники спільного роду. Складання та розігрування жартівливого діалогу «З ким варто й не варто дружити» з використанням іменників спільного роду (задавака, базіка, вереда, білоручка) та іменниками, що можуть означати осіб чоловічого або середнього роду (ледащо, забудько, базікало) . . . . . . . . . . . 6
Урок 57. Незмінювані іменники. Рід незмінюваних іменників. Складання листа до близької людини про враження від екскурсії до зоопарку з використанням незмінюваних іменників (наприклад: гризлі, поні, ему, какаду та ін) . . . . . . . . . . . . . . . 8
Урок 58. Число іменників (повторення). Іменники, що мають форми тільки однини або тільки множини . . . . . . . . . . . . 10
Урок 59. Відмінки іменників . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 12
Урок 60. Відмінювання іменників. Поділ іменників на відміни й групи . . . . . . . . . . 14
Урок 61. Відмінювання іменників І відміни . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 16
Урок 62. Відмінювання іменників ІІ відміни . . . . . . . . . . . . . . . . 18
Урок 63. Особливості відмінювання іменників чоловічого роду в родовому відмінку. Букви -а (-я), -у (-ю) в закінченнях іменників чоловічого роду другої відміни . . . . . . . . . 20
Урок 64. Відмінювання іменників ІІІ—IV відмін . . . . . . . . . . . . . . . . 22
Урок 65. Кличний відмінок. Особливості написання іменників у кличному відмінку . . . . . 24
Урок 66. Відмінювання іменників, що мають форму лише множини . . . . . . . . . . 26
Урок 67. Правопис складних іменників (повторення й поглиблення) . . . . . . . . 28
Урок 68. Правопис не з іменниками . . . . . . . . . . . . . . . 30
Урок 69. Букви е, и, і в суфіксах -ечок, -ечк, -ичок, -ичк, -інн(я), -ення(я), -н(я), -инн(я), -ив(о), -ев(о) . . . . 32
Урок 70. Написання й відмінювання чоловічих і жіночих прізвищ, імен по батькові. Складання власного родоводу з додержанням правил написання чоловічих та жіночих імен по батькові . . . . 34
Урок 71. Мовний тренінг . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 36
Урок 72. Контрольна робота з теми «Іменник»: тестування, виконання завдань . . . . . . 38
Урок 73. РМ Усний твір-опис приміщення на основі особистих вражень або за картиною в художньому стилі . . . . . . . . . . . . . . . . 40
Прикметник . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 42
Урок 74. Прикметник: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль . . . . . . . . . . 42
Урок 75. Групи прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні . . . . . . . . 45
Урок 76. Групи прикметників за значенням. Перехід прикметників з однієї групи в іншу . . . . 47
Урок 77. Ступені порівняння якісних прикметників, їх творення . . . . . . . . . . 49
Урок 78. Ступені порівняння якісних прикметників, їх творення . . . . . . . . . . 51
Урок 79. Відмінювання прикметників. Прикметники твердої і м’якої груп . . . . . . . . 53
Урок 80. РМ Особливості будови опису природи. Сполучення в одному тексті різних типів мовлення (розповіді й опису) . . . . . . . . . . . . 55
Урок 81. РМ Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису природи . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 57
Урок 82. РМ Контрольний докладний письмовий переказ тексту, що містить опис природи . . . . . . . 59
Урок 83. РМ Аналіз письмового переказу . . . . . . . . . . . . . 61
Урок 84. Творення прикметників (практично) . . . . . . . . . . . . . . . 63
Урок 85. Перехід прикметників в іменники. Складання й розігрування діалогів на тему шкільного життя з використанням прикметників, що перейшли в іменники . . . . . . . . . . 65
Урок 86. Написання прикметників із суфіксами: -еньк-, -есеньк-, -ісіньк-, -юсіньк-, -ськ-, -цьк-, -зьк-. Сприймання й відтворення зразків усної народної творчості для дітей (лічилок, забавлянок, колискових тощо) з прикметниками, що мають суфікси пестливості . . . . . . . . 67
Урок 87. Букви е, о, и в прикметникових суфіксах -ев-(-єв-), -ов-(-йов-, -ьов-), -ин-, -ін-, -ичн- . . . . . . . 69
Урок 88. Написання не з прикметниками . . . . . . . . . . . . . . . . 71
Урок 89. Написання -н- і -нн- у прикметниках. Створення мікротексту з висловленням захоплення, схвалення вчинку знайомої людини (знаменної події) . . . . . . . . . . . . . . . 73
Урок 90. Написання складних прикметників разом і через дефіс . . . . . . . . . . . . 75
Урок 91. Написання прізвищ прикметникової форми . . . . . . . 78
Урок 92. Мовний практикум. Читання мовчки прозових і поетичних текстів, що містять описи природи, визначення в них прикметників, з’ясування їхньої ролі в описах . . . . . . 80
Урок 93. Контрольна робота з теми «Прикметник»: тестування, виконання завдань . . . . . 82
Урок 94. РМ Усний опис птахів у науковому та художньому стилях . . . . . . . . . 84
Урок 95. РМ Письмовий твір-опис птаха своєї місцевості із використанням типу мовлення розповіді та роздуму в художньому стилі (на основі власних спостережень та отриманої інформації) . . . . . . . . . . . . . . . . . 86
Числівник . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 88
Урок 96. Числівник: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Читання вголос розкладу шкільних дзвінків, орієнтовного розпорядку дня школяра (розкладу руху транспорту тощо) з використанням числівників, обговорення їхньої ролі та значення в мовленні . . . . . 88
Урок 97. Числівники кількісні (на означення цілих чисел, дробові, збірні) та порядкові
ДАЛІ