СИТУАТИВНІ ВПРАВИ ДЛЯ СКЛАДАННЯ ДІАЛОГІВ ІЗ ВЖИВАННЯМ ФОРМ НЕПРЯМИХ ВІДМІНКІВ ЧИСЛІВНИКІВ ТА ЧИСЛІВНИКІВ НА ПОЗНАЧЕННЯ ЧАСУ.

*Скласти та розіграти діалог між двома однокласниками, які прийшли до магазину канцтоварів, щоб порахувати, скільки коштуватиме придбання для всього класу зошитів для контрольних робіт, обкладинок, стержнів для кулькових ручок та олівців. У репліках діалогу вживати числівники на позначення  кількості  товарів, які доручено купити, а також їх  ціни.                 

* Скласти та розіграти діалог між шестикласником та продавцем книгарні. Учень цікавиться ціною контурних карт та атласів, а також просить порахувати, скільки коштуватиме забезпечення картами та атласами учнів  двох паралельних шостих класів (97 осіб).

 *Прочитати діалог за особами. Вказати числівники на позначення часу доби. З пам’яті відтворити діалог за особами, дещо змінивши ситуацію спілкування (скажімо, розмова відбувається у канікулярний час, коли немає домашніх завдань, до комп’ютерного клубу можна  піти вранці, замість шкільного вечора можна піти на дискотеку тощо).

— О котрій годині підемо до комп’ютерного клубу?

— Як завжди, о п’ятнадцятій. Не пізніше, як о шістнадцятій тридцять я мушу бути вдома. Потрібно дописати класний переказ і розв’язати задачу.

— Перекусимо в  буфеті?

— Ні,  сьогодні  давай підемо в їдальню.

— А ми встигнемо?

— Звичайно, вона працює до п’ятнадцятої тридцяти.

— Не забувай, що за чверть до вісімнадцятої ми маємо бути в ліцеї. Сьогодні  ж святковий вечір!

— Поспішаймо! До того ж о пів на п’ятнадцяту мені потрібно зателефонувати батькам.

*Скласти й розіграти діалог між двома однокласниками, які домовляються про спільне відвідання в неділю денної вистави Національної опери (ТЮГу, Театру драми і комедії). Використати 4-5 числівників на позначення часу.

*Скласти та розіграти діалог між трьома (чотирма) однокласниками, які приїхали на дводенну екскурсію до Львова (Переяслава, Одеси, Полтави, Харкова). Мета спілкування: з’ясувати розпорядок завтрашнього екскурсійного дня та узгодити проведення вільного від екскурсій часу (три години перед від’їздом додому). Використати числівники на позначення часу доби.

 

Оставить комментарий

Рубрики
2020-2021 н.р. 2021-2022 н.р. «Я- класний керівник». Інклюзивне навчання Без рубрики Говоримо українською... Готуємось до ЗНО Граматичні казки Дистанційне навчання Електронні книги для вчителів Карантин Корисні відео. Краєзнавство Сумщини Література 5 клас Література 6 клас Література 7 клас Література 8 клас Література 9 клас Література 10 клас Література 11 клас Методична скринька Моє натхнення. Мої анімовані презентації (Відеоскрайбінг) Міжнародний конкурс імені П. Яцика НУШ На допомогу вчителю. Народознавство Олімпіада з української мови та літератури 7 клас Олімпіада з української мови та літератури 8 клас Поради батькам. Презентації до уроків. Підсумкові контрольні роботи 5 клас Різне Скарби фразеології Скарбничка народної мудрості. Творчі завдання Українська література Українська мова Українська мова 5 клас Українська мова 6 клас Українська мова 7 клас Українська мова 8 клас Українська мова 9 клас Українська мова 10 клас Українська мова 11 клас