Калинова моя Україна. Соціокультурна змістова лінія на уроках української мови в 9 класі.
Пропонований збірник текстів і завдань соціокультурної змістової лінії з української мови «Калинова моя Україна» (9 клас) складено відповідно до навчальної програми. Подані тексти вчитель може використати як дидактичний матеріал. Завдання відповідають віковим особливостям дев’ятикласників. Збірник пройшов апробацію в педагогічній практиці вчителів, структурований з урахуванням особистісно орієнтованого підходу до навчання, є засобом опанування національних, загальнолюдських культурних і духовних цінностей.Калинова моя Україна. Соціокультурна змістова лінія на уроках української мови в 9 класі / Н. І. Демченко, Л. О. Сидоренко. — Х. : ВГ «Основа», 2020. — 160 с.
ЗМІСТ
Вступ ……… 5
Розділ 1. Теоретичні засади реалізації соціокультурної лінії на уроках української мови … 7
Соціокультурна змістова лінія в чинній програмі … 7
Текст як провідний засіб реалізації соціокультурної змістової лінії в процесі викладання української мови ……… 11
Розділ 2. Практичні аспекти вивчення соціокультурної змістової лінії: тексти і завдання … 13
Змістове наповнення «Я й українська мова та література» …… 13
1. Поетична хвилинка …… 13
2. Хвилинка роздуму ………… 19
3. Це цікаво ………… 26
Змістове наповнення «Я і Батьківщина, національна історія й культура (звичаї, традиції, свята, культура взаємин)» ……… 34
1. Поетична хвилинка ………… 34
2. Хвилинка роздуму ………………… 43
3. Це цікаво ………………… 50
Змістове наповнення «Я і мистецтво (традиційне й професійне)» ………… 57
1. Поетична хвилинка ………… 57
2. Хвилинка роздуму ………… 66
3. Це цікаво ………… 74
Змістове наповнення «Я і ти (члени родини, друзі, товариші)» ………… 84
1. Поетична хвилинка ……… 84
2. Хвилинка роздуму …………… 90
3. Це цікаво ………… 98
Змістове наповнення «Я і ми (класний колектив, народ, людство)» …… 106
1. Поетична хвилинка ………… 106
2. Хвилинка роздуму …………… 113
3. Це цікаво ………… 121
Змістове наповнення «Я як особистість» ………… 128
1. Поетична хвилинка ………… 128
2. Хвилинка роздуму …………… 135
3. Це цікаво ……… 143
Список використаної літератури ……… 154
ПЕРЕЙТИ