Самостійна робота 5 клас

  1. В алфавітному порядку записано всі слова в рядку:

А  краса, автобус, хліб;

Б  сіль, сільський, сором;

В  малюк, маяк, манеж;

Г  альбом, арія, ананас.       

  1. НЕ є словосполученням сполука слів:

А  спів пташок;

Б  читати книгу;

В  сонячний ранок;

Г       батьки і діти.

  1. Префікс при- слід писати в усіх словах у рядку:

А  пр..пишний, пр..йти, пр..йменник;

Б  пр..єднання, пр..сісти, пр..мусити;

В  пр..чепити, пр..багатий, пр..лягти;

Г  пр..їхати, пр..міський, пр..добрий.

  1. Спонукальним є речення в рядку:

А  В день ясний горіло сонце… (Олександр Олесь).

Б  Не бував ти у наших краях! (П. Тичина).

В По садах пустинних їде гордовито осінь жовтокоса на баскім коні (В. Сосюра).

Г  Спи, моя дитино золота… (М. Вінграновський).

  1. У якому словосполученні виділено головне слово?

А  прекрасно виглядати;

Б  золота обручка;

В  вивчити правило;

Г  рясно вкриті.

  1. Який розділ науки про мову вивчає словосполучення і речення?

А  синтаксис;

Б  морфологія;

В  фонетика;

Г  лексикологія.

  1. Фразеологічним є сполучення слів у рядку:

А  чиста рука;

Б  надійна рука;

В  ліва рука;

Г  вимита рука.

  1. Спрощення відбувається в усіх словах у рядку:

А  проїз..ний, тиж..невий, облас..ний;

Б  чес..ний, кіс..лявий, шіс..надцять;

В  балас..ний, щас..ливий, сер..це;

Г  ус..ний, пес..ливий, шіс..сот.

  1. Правильно поділено для переносу слова в рядку:

А  каз-ка, пі-на, о‑ко;

Б  сі-ль, ріл-ля, тиж-день;

В  лі-дер, пое-ма, тінь;

Г  ті-нь, олі-я, ґуд-зик.

  1. У якому реченні правильно підкреслено підмет?

А  Я не люблю осінньої ночі.

Б  І нехай наше життя буде чудесною піснею!

В  Та ціле підземне місто спорудили.

Г  Увесь свій час він приділяв роботі.

  1. Утворіть прикметники від поданих іменників. Запишіть фонетичною транскрипцією виділене слово.

Щастя, радість.

 

Оставить комментарий