Всесвітня історія. 10 клас. Стандартний та академічний рівні 2018-2019 н.р.

Морозова Н. М. Всесвітня історія. 10 клас. Стандартний та академічний рівні / Н. М. Морозова. — Харків : ВГ «Основа», 2018. — 87 [1] с. — (Серія «Мій конспект»)

Видання «Мій конспект» — серія посібників, які ставлять на меті допомогти вчителеві під час підготовки до уроку. Пропонований посібник цілком узгоджено з новою програмою (2017 р.) до курсу «Всесвітня історія» для 10 класу (рівень стандарту). Конспекти всіх уроків курсу «Всесвітня історія» подано на окремих аркушах. У виданні передбачено завдання, спрямовані на формування предметних компетентностей учнів, а також розробки практичних занять та уроків узагальнення й тематичного оцінювання. Для записів учителя передбачено місце. 

Календарне планування курсу «Всесвітня історія». 10 клас .  .  .  .  .  .  .  .   4

РОЗДІЛ 1. ПЕРЕДУМОВИ ПЕРШОЇ СВІТОВО Ї ВІЙНИ. ВІЙНА ТА РЕВОЛЮЦІЇ

Урок 1. Перша світова війна (1914–1916 рр.) .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 17

Урок 2. Перша світова війна (1917–1918 рр.) .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 19

Урок 3. Практичне заняття «Життя на фронті і в тилу. Ставлення населення до війни» .  .  .  21

Урок 4. Узагальнення й тематичне оцінювання за розділом 1 .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  23

РОЗДІЛ 2. ОБЛАШТУВАННЯ ПОВОЄННОГО СВІТУ

Урок 5. Паризька мирна конференція .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  25

Урок 6. Вашингтонська конференція та нестабільність міждержавних відносин .  .  .  27

Урок 7. Узагальнення й тематичне оцінювання за розділом 2 .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 29

РОЗДІЛ 3. ПРОВІДНІ ДЕРЖАВИ СВІТУ В МІЖВОЄННИЙ ПЕРІОД

Уроки 8–9. США, Велика Британія, Франція в міжвоєнний період . . . . . . . . . 31

Уроки 10–11. Італія та Німеччина в міжвоєнний період .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 35

Урок 12. Радянський Союз . . . . . . . . . . . . . . . 39

Урок 13. Європа: виклики міжвоєнного часу .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  41

Урок 14. Практичне заняття «Тоталітарні режими: державний контроль над публічним життям і суспільною свідомістю» .  .  .  .  .  .  .  .  .  43

Урок 15. Узагальнення й тематичне оцінювання за розділом 3 .  .  .  .  .  .  .  45

РОЗДІЛ 4. ДЕРЖАВИ ЦЕНТРАЛЬНО-СХІДНОЇ ЄВРОПИ

Урок 16. Польща та Чехословацька республіка в міжвоєнний період .  .  .  .  .  .  .  47

Урок 17. Угорщина та Румунія в міжвоєнний період .  .  .  .  .  .  .  . 49

Урок 18. Країни Балканського півострова. Міжнаціональні відносини в державах Центрально-Східної Європи .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 51

Урок 19. Практичне заняття «Центрально-Східна Європа: вибір між демократією та авторитаризмом» .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 53

Урок 20. Узагальнення й тематичне оцінювання за розділом 4 .  .  .  .  .  .  .  .  . 55

РОЗДІЛ 5. ДЕРЖАВИ АЗІЇ ТА ЛАТИНСЬКОЇ АМЕРИКИ

Урок 21. Японія і Китай .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 57

Урок 22. Індія та країни Передньої Азії. Латинська Америка .  .  .  .  .  .  . 59

Урок 23. Практичне заняття. Узагальнення й тематичне оцінювання за розділом 5 . . . . . 61

РОЗДІЛ 6. ПЕРЕДУМОВИ ДРУГОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ

Урок 24. Руйнування Версальської системи в першій половині 1930-х рр. .  .  .  .  .  . 63

Урок 25. Від аншлюса Австрії до пакта Молотова–Ріббентропа .  .  .  .  .  .  .  . 65

Урок 26. Практичне заняття «“Українське питання” в міжнародній політиці напередодні Другої світової війни» .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 67

Урок 27. Узагальнення й тематичне оцінювання за розділом 6 .  .  .  .  .  .  .  .  . 69

РОЗДІЛ 7. ДРУГА СВІТОВА ВІЙНА

Уроки 28–29. Друга світова війна .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . .  . 71

Урок 30. Особливості окупаційного режиму та руху Опору .  .  .  .  .  .  .  . 75

Урок 31. Капітуляція Німеччини та її союзників . . . . . . . . . 77

Урок 32. Узагальнення й тематичне оцінювання за розділом 7 .  .  .  .  .  .  .  .  . 79

РОЗДІЛ 8. ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ ТА КУЛЬТУРА В МІЖВОЄННИЙ ПЕРІОД

Урок 33. Повсякденне життя та культура в міжвоєнний період .  .  .  .  .  .  .  .  .  81

Урок 34. Практичне заняття «Доля митців і мислителів в умовах протистояння демократії і тоталітаризму» .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  83

Урок 35. Узагальнення й тематичне оцінювання за розділом 8 .  .  .  .  .  .  .  .  .  85

Література .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  87

http://e-kniga.in.ua/product/vsesvtnya_storya_10_klas_standartnij_ta_akademtchnij_rvn_1/?p=256

Оставить комментарий