Тестові завдання «Повторення в кінці року» 5 клас

  1. У котрому рядку у всіх словах треба писати префікс пре-?

А. Пр…мудрість, пр…освященство, пр…пишний. пр…поганий.

Б. Пр…дністрянський, пр…мудрий, пр…хилити, пр…сипати.

В. Пр…бляклий, пр…звисько, пр…будова, пр…милий.

Г. Пр…булий, пр…тихлий, пр…високий, пр…звисько.       

  1. У котрому рядку у всіх словах треба писати префікс при-?

А. Пр…звищевий, пр…хорошений, пр…мружити.

Б. Пр…краплений, пр…будований, пр…добритися.

В. Пр…бляклий, пр…великий, пр…валити. Г. Пр…довгий, пр…гірклий, пр…співувати.

  1. Основа слова – це:

А. Спільна частина споріднених слів.      Б. Частина слова без префікса.

В. Слово у називному відмінку.               Г. Частина слова без закінчення.

  1. Корінь слова – це:

А. Значуща частина повнозначного слова.    Б. Частина слова без закінчення.

В. Спільна частина споріднених слів, яка виражає їх основне лексичне значення.

Г. Звуковий склад слова.

  1. Префікс слова – це:

А. Звуковий варіант слова.

Б. Частина слова, яка стоїть перед коренем і служить для утворення нових слів чи граматичних форм.

В. Частина слова, яка утворює вищий ступінь порівняння.

Г. Частина слова без кореня.

  1. Суфікс слова – це:

А. Частина слова, яка стоїть після кореня і служить для утворення нових слів чи граматичних форм.

Б. Формотворча модифікація слова. В. Повнозначна частина слова.

Г. Спільна частина однокореневих слів.

  1. Закінчення – це:

А. Похідна форма слова.   Б. Непохідна форма слова.       В. Остання літера слова.

Г. Змінна частина слова, яка вказує на граматичні зв’язки з іншими словами.

  1. У котрому рядку всі слова не мають закінчень?

А. Інтерв’ю, шасі, легко, читаючи.                   Б. Обличчя, штани, знання, неділя.

В. Какао, метушливий, загасити, двічі.          Г. Переказ, дерев’яний, сміливо, тричі.

  1. У котрому рядку всі слова спільнокореневі?

А.  Дорога, дорогою, на дорозі, дорожний.  Б. Весна, веснянка, весняний, навесні.

В.  Ліс, лісовий, у лісі, лісочок.        Г.   Дерево, деревце, на дереві, дерев’яний.

  1. У котрому рядку слова – синоніми?

А. Обов’язок, слово, виступ.    Б. Добре, погано, нестримно.

В.  Сонячно, світло, весело.      Г. Завірюха, заметіль, віхола.

  1. У котрому рядку всі слова – синоніми?

А. Піклуватися, турбуватися, перейматися. Б.  Писати, читати, стежити.

В. Думати, мислити, вірити.           Г. Йти, стояти, шкандибати.

  1. У котрому рядку подано антонімічні пари?

А. Будувати-руйнувати, неволя-рабство, добре-погано.

Б. Відступати-наступати, ранній-пізній, забувати-пам’ятати.

В. Там-тут, високий-широкий, холодно-темно.

Г. Мокрий-сухий, глибокий-широкий, захід-схід.

 

Оставить комментарий

Рубрики
2020-2021 н.р. 2021-2022 н.р. «Я- класний керівник». Інклюзивне навчання Без рубрики Говоримо українською... Готуємось до ЗНО Граматичні казки Дистанційне навчання Електронні книги для вчителів Карантин Корисні відео. Краєзнавство Сумщини Література 5 клас Література 6 клас Література 7 клас Література 8 клас Література 9 клас Література 10 клас Література 11 клас Методична скринька Моє натхнення. Мої анімовані презентації (Відеоскрайбінг) Міжнародний конкурс імені П. Яцика НУШ На допомогу вчителю. Народознавство Олімпіада з української мови та літератури 7 клас Олімпіада з української мови та літератури 8 клас Поради батькам. Презентації до уроків. Підсумкові контрольні роботи 5 клас Різне Скарби фразеології Скарбничка народної мудрості. Творчі завдання Українська література Українська мова Українська мова 5 клас Українська мова 6 клас Українська мова 7 клас Українська мова 8 клас Українська мова 9 клас Українська мова 10 клас Українська мова 11 клас