Архив автора
Основні правила поведінки при виявленні маловідомих предметів.
Види боєприпасів, методи їх розпізнання. Небезпечні предмети (знахідки) та дії при їх виявленнi. Час від часу в землі відшуковують небезпечні знахідки — вибухові предмети, що й до сьогодні являють велику загрозу життю i здоров’ю людей. Це рiзнi види боєприпасів: артилерiйськi снаряди, артилерiйськi та реактивні міни, авiацiйнi бомби, iнженернi міни, ручні гранати. Зовні небезпечні предмети нагадують безформеннi шматки металу. Роздивлятися їх та кидати у вогонь не можна, адже це може призвести до нещасного випадку. Знайшовши небезпечний предмет, сповiстiть про це дорослих. Читати повністю »
БЕЗПЕКА ПРИ КОРИСТУВАННI ГАЗОМ
Загальні вiдомостi про природний та зріджений газ. Умовно гази можна розділити на природний газ (болотний, водяний, коксовий, нафтовий i чадний) i зріджений газ, який знаходиться під тиском у балонах (етан, пропан, бутан). Зрiдженi гази не мають запаху, тому при використанні у побуті до них додають речовини iз запахом для швидкого виявлення їх витоку iз газових приладів. Читати повністю »
Основні правила поведінки під час літнього відпочинку на воді, біля водоймищ
Відпочиваючи влітку біля водоймищ, не забувайте про правила поведінки на воді.
Уміння триматися на воді — запорука безпеки. Купання у морі, рiчцi, ставку. Вода є не тільки джерелом життя, здоров’я та задоволення, але й джерелом небезпеки для життя людини. Зазвичай гинуть тi, хто порушує правила безпеки на воді. Уміння триматися на ній — запорука безпеки. У морі на воді триматися легше, бо густина солоної води вища за густину прісної. Читати повністю »
Основні правила поведінки у побуті
У побуті трапляється значно більше нещасних випадків, особливо пов’язаних з пожежами, ніж, наприклад, на виробництві. Домашні роботи виконують люди різного віку — від дітей до дідусів і бабусь, з різним рівнем освіти і ті, хто не має найменшого поняття про техніку безпеки. Читати повністю »
Розрізнення помилок при перевірці монологічних висловлювань
Мовленнєва діяльність на урок літератури,як правило, завершується створенням мовленнєвого висловлювання чи тексту. Переказ і твір – це практичні методи, провідним принципом реалізації яких є принцип розвитку чуття мови.
Аналізуючи перекази і твори, вчитель повинен правильно кваліфікувати кожне порушення мовної норми, кожен недолік у змісті. Це необхідно для подальшої правильної організації роботи над попередженням помилок з метою вдосконалення мовлення учнів. Правильна класифікація помилок, яку повинен осмислити вчитель, є запорукою професійної перевірки кожної учнівської творчої роботи. Робота над підвищенням рівня мовленнєвої культури учнів повинна забезпечувати правильність і комунікативну доцільність мовлення; остання досягається за умови таких властивостей мовлення, як багатство,точність і виразність, змістовність і логічність. Читати повністю »
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ НА ЛІТО (на 6 клас) за програмою Яценко Т.О., Качак Т.Б., Кизилова В.В., Пахаренко В.І., Дячок С.О., Овдійчук Л.М., Слижук О.А., Макаренко В.М., Тригуб І.А.
Список літератури на літо (твори з української літератури, які будемо вивчати в 6 класі НУШ)
- Міфи про створення світу (космогонічні). «Сокіл-Род», «Прадуб» (за Сергієм Плачиндою)
- Міфи про створення людини (антропогонічні). «Білобог і Чорнобог», «Дажбог і Жива» (за Сергієм Плачиндою) Читати повністю »